Someone like you.

Åh vad jag är trött på att plugga.
Ska bli så j-ä-v-l-a skönt när alla tentor är över. gah!

Lyssnar på en fin låt och försöker få min hjärna att fungera, men den vill inte riktigt.

Hur som helst - ändrade planer igår, men det blev lika bra för det!
Jag och Sofia bestämde oss för att skjuta upp vår intima dejt och istället ta en liten promenad hem till Maria där det bjöds på kvällsmys och kakbak! Tack för en trevlig kväll, people!

Nu ska jag ringa hoppa ner i sängen och prata i telefon med världens bästa Sonja.




I heard
That you're settled down
That you
Found a girl
And you're
Married now

I heard

That your dreams came true
I guess she gave you things
I didn't give to you

Nothing compares,
No worries or cares,
Regrets and mistakes, they're memories made,
Who would have known how bittersweet this would taste?

Kommentarer
Postat av: Sandra Lagergren

Underbar låt!

2011-05-17 @ 23:15:55
Postat av: Sofia Andersson-Gran

Vi kämpar på tillsammans baby! :)

2011-05-17 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0